Male Portrait

Author: Artur Tarnowski

Software: 3ds Max + Zbrush + V-Ray + Photoshop + Topogun + Cinema 4d

Description: So here’s the finished version of the character I’ve been working on recently. I used 3ds max for scene setup, zbrush for sculpting, texturing and hair, vray for rendering and photoshop for textures and compositing. I also used topogun for retopology and cinema 4d for some minor tweaking and modeling, for example the eyes, eyelashes, lacrimal fluid geometry etc. That’s because I’m more familiar with c4d than with 3ds max.

Así que aquí está la versión final del personaje en el que he estado trabajando últimamente. He utilizado 3ds max para la configuración de la escena, zbrush para esculpir, texturizado y el cabello, vray para la representación y photoshop para texturas y composición. También usé topogun para reacomodos y cinema 4d para algunos ajustes menores y modelado, por ejemplo los ojos, pestañas, la geometría para el liquido del lagrimal, etc. Esto porque estoy más familiarizado con c4d que con 3ds max.