Submarine

Author: Dimitri Zaitsev

Software: Cinema4D + Zbrush +RealFlow + Photoshop

Description: This is one of the images from my diploma project “Gameworlds”, which deals with the translocation of real people into fictional worlds, both visually and as regard to contents. The idea was inspired by computer games, thus the project title. The project consists of five compositions, each at 11811x8350px, so the pictures could be printed in 100×70 cm at 300 ppi. I dressed and photographed the actors and composed them with 3D elements (in this case the entire submarine room and the tentacles), multiple other photos, and a bit of digital painting in Photoshop. In this picture I used Cinema 4D to make the submarine, Z-Brush for the tentacles, Real Flow for the water from the ceiling, and the rest is Photoshop.

Esta es una de las imágenes de mi diploma del proyecto “Mundos de juego”, que trata sobre el desplazamiento de las personas reales a los mundos de ficción, tanto visualmente como con respecto a los contenidos. La idea se inspiró en los juegos de computadora, por lo tanto el título del proyecto. El proyecto consta de cinco composciones, cada una de 11811x8350px, por lo que las imágenes pueden ser impresas en 100×70 cm a 300 ppp. Vestí y fotografíe a los actores y los he integrado con elementos en 3D (en este caso, toda la sala del submarino y los tentáculos ), múltiples otras fotos, y un poco de pintura digital en Photoshop. En esta imagen he usado Cinema 4D para hacer el submarino, Z-Brush de los tentáculos, Real Flow para que el agua del techo, y el resto es Photoshop.

Advertisements