God of Justice by Christopher Parnian (h)

God of Justice

Author: Christopher Parnian

Software: 3ds Max + Zbrush + Photoshop + Keyshot

Description: This was my entry for game art world challenge called ” Dominance War 5 2011 ”  the HiRes version . The subject or the title was ” Rise Of Gods “. The base mesh was modeled in 3dsmax 2011 , a little bit deforming and sculpting done in zbrush 3.5 , texture painting in photoshop cs 4, for HiRes version was rendered in keyshot 2 and the close up shot rendered in zbrush 3.5 and for compositing and post work I use photoshop cs 4. The HiRes version has ” 80 million tris ” and it took about 2.5 months work.

Esta fue mi entrada para el “Game Art World Challenge” llamado “Dominance War 5 2011”, en su version HiRes. El tema o el título era “Rise of Gods”. La malla base fue modelada en 3dsmax 2011, un poco de deformación y escultura realizada en zbrush 3.5, pintura de texturas en Photoshop CS 4, la versión en HiRes se hizo en KeyShot 2 y los acercamientos en zbrush 3.5 y para el trabajo de composición y post utilice Photoshop CS 4. La versión HiRes tiene “80 millones tris” y me tomó cerca de 2,5 meses de trabajo.